Besvikna

Hej på er.
Just nu är Nooti & Jag väldigt besvikna! :(
När vi kollade i chatten så såg vi att det fanns en som kallade sej Nooti och som hade skrivit elaka saker som att jag inte skulle få blogga här mera..
Detta var förståss inte riktiga Nooti som skrev! Hon skulle ALDRIG skriva så!! ALDRIG SÄGER JA!!
Vi blev såklar jättebesvikna båda två att chatten används såhär! :( Och vi vill INTE att detta upprepar sej, för då tar vi bort chatten iallafall en längre tid.
Vi vet nu vem det var som låtsades vara Nooti och skrev sakerna i chatten. (Det är väldigt lätt att ta reda på skall ni veta!!) Vi tänker vara shysta mot denna person och inte ange dennes namn.
Och vi hoppas verkligen att detta ALDRIG händer igen!!

♡ Eppelskrutt & Nooti ♡

Alla söta kommentarer
Från söta am99

jag är också besviken :(



min blogg är ett fjasko inte som eran den är super snygg eran blogg



men jag har ingen bra heder känns som inga läser min blogg jag blir såå ledsen



önskar att min blogg skulle bli lika bra som eran



med ledsna hälsningar //am99

2010-08-23 @ 14:22:43
URL: http://panfuam.blogg.se/
Från söta am99

jag hittar ingen stanns där det står pandatips kan ni kanske visa :)

2010-08-23 @ 16:01:06
URL: http://panfuam.blogg.se/

Kommentera här

Ditt söta namn:
 ♡ Jag minns dej ♡

Mail: (Bara för oss)

Din blogg:

Kommentaren skall du skriva här

Trackback
RSS 2.0