Tha eppelskrutt



Hej på er allihopa! :) Sovit gott? Det har iallafall jag.
Idag i panfu har det faktist hänt en hel del. Krucio har förvandlat ett bord i restaurangen, levelboost maskinen fungerar och jag har klarat av alla äventyr :)
Körde det sista av kärlekshistorian idag, så då fick ja den gröna grejjen jag har på mej på bilden. ;) Söt!
Och så träffade ja en fin vänn, vi snackade och plötsligt när hon skulle säga ngt på poff. Så var hon borta :(
Men nu skall ja göra annat. ;) Bloggar säkert senare idag.
Föresten så kan ni nu gå till min riktiga blogg och rösta på er favoritramsa! :)
Aja, hörs senare. Ha de gott igelkott <3

♡ Eppelskrutt ♡

Alla söta kommentarer

Kommentera här

Ditt söta namn:
 ♡ Jag minns dej ♡

Mail: (Bara för oss)

Din blogg:

Kommentaren skall du skriva här

Trackback
RSS 2.0