Eppelskrutt = hemma

Hallå på er gullefjun <3
Har ni haft det bra? Det har iallafall jag! :D
Har träffat enmassa härliga personer och även fått några nya kompisar :) Kanske bjuder på en och annan  bild senare? Vi får se.
Igentligen har jag inte så mycket att säga, ville bara säga att jag är hemma och att jag haft det super.
Är väldigt trött just nu, var uppe till 3 inatt och dansade med några kompisar, superkul!
Men men, jag har inget att säga så jag avslutar inlägget med en kram <3 :)
Uppdaterar kanske senare, ha de bäst lilla häst!


♡ Eppelskrutt is back in tha hause ♡

psst, ja vet att det stavas in the house, men set ser sötade ut sådär ;d

Alla söta kommentarer

Kommentera här

Ditt söta namn:
 ♡ Jag minns dej ♡

Mail: (Bara för oss)

Din blogg:

Kommentaren skall du skriva här

Trackback
RSS 2.0