Inne sååå sent!


Heej!
detta skriver jag sent sent!
måste ju skriva lite... öööh...
Hmm!
Asså...
Jag har så dåligt flyt när jag ska skriva sån här...
men jag försöker...
Jupp.. det var ju så att jag ville gå in oså såg jag stareld inne..
Jag blev lite förvånad...
men sen skulle jag köra got maskinen..
och jag fick staven... som vanigt -.-' och en bakrund som var tråkigare en staven *-.-*
Sen gick jag och tog på mig glas ögonen och staven:

Sen gick jag till kurico för att få en ledtråd, Och.., Oj vad mkt han avslöjar!
Han sa ju:
Nu får det gröna i glass baren borta
när det istället blir en fin sten skulptur!(
(Detta var inte det han sa utan ett typ från mig :D)
sen jick jag ditt!
men så var ju chatten stängd efter 20:00
och jag fick säga jippie istället för det jag ville
igentligen säga..

Ja oså blev ju kurico förbanad på mig.. xD
Som tur förvanla han inte mej till sten.. *Puuh*
Då blir jag ju panda moss...
men han sa:

Men, Neeej kurico nu går du förlångt!
Om vi e så många (Över 2000) mott en så förlorar ju du!
Men vi får se! Lått bästa pandorna/panda vinna
(och det är ju vi inte kurico!)!!!!
Jaja!
Slut på prat om det för nu måste jag sluta!

♡Nooti♡

Alla söta kommentarer
Från söta Pandiko / Maii <3

Schnögg outfit däär Nooti !! :D

2010-08-16 @ 21:25:27
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera här

Ditt söta namn:
 ♡ Jag minns dej ♡

Mail: (Bara för oss)

Din blogg:

Kommentaren skall du skriva här

Trackback
RSS 2.0