Nya kläder



Hej på er snyggingar! :D
Har ni sett att det har kommit nya kläder till panfu?
Frågar ni mej så tycker jag att de är både fina och fula, gillar vissa saker och andra inte ;)
Vad tycker ni om kläderna? Hiss eller Diss?


dag fick jag föresten ett nytt mål, styrka! :) Det är mitt 4de mål. Tycker synd om nooti som bara är på sitt andra :( <3
Jag fick ett skrivbord;

Vet inte hur jag har fått dedära brevid? Det är första dan ja har detta mål?? ;o
Aja, nu väntar panfu :) Ses där sötisar <3
Ha de bra

♡ Eppelskrutt ♡

Alla söta kommentarer
Från söta Jacko

Hur gjorde ni er header?? vilket sida/program?

Svara i min blogg! //Jacko

2010-08-05 @ 11:41:45
URL: http://pandanjacob.blogg.se/

Kommentera här

Ditt söta namn:
 ♡ Jag minns dej ♡

Mail: (Bara för oss)

Din blogg:

Kommentaren skall du skriva här

Trackback
RSS 2.0