SNÄLLA LYSSNA NU :(

Hej på er.
Det är så att ni som kommenterat att ni är med i vår tävling så har glömt att skriva varför just ni skall vinna :/ Detta är väldigt synd, men det är faktist bara en som skrivit alla delar som måste vara med i kommentaren. Riktigt synd att ni inte har läst reglerna till 100% :( Det sårar både mej och Nooti! Så nu har vi beslutat, med lite om och men, att de som inte har skrivit varför de skall vinna får göra det nu i efterhand och på så sätt ändå delta i tävlingen. Däremot kommer dessa pandor inte kunna vinna förstapriset, eftersom de varit onogranna när de kommenterat.
Det är väldigt lessamt för mej att behöva säga detta! Men ni som glömde skall vara glada att ni ännu kan vara med och tävla, för vi funderade faktist på att räkna era röster som ogiltiga. :(
Jag hoppas att ni läser reglerna ännu bättre nästa gång.

♡ Två lessna tjejer ♡


Uppdatering:
Till dej som känner att du inte skrivit allt;
Varför skall just DU vinna vår tävling?


Alla söta kommentarer
Från söta hejssan

Jag vill vinna för attjag aldrig vunnit än tävling fast jag är med i jätte många..: (

2010-08-04 @ 10:17:06
URL: http://hejssan.blogg.se/
Från söta Fiatpanda

För eran blogg är bäst :)

2010-08-04 @ 10:50:43
URL: http://fiatpanda.blogg.se/
Från söta hejssan

Förlåt..Eppelskrutt och nooti..Men jag har gjort

det nu hoppas ni förlåter mig..

2010-08-04 @ 20:50:49
URL: http://hejssan.blogg.se/

Kommentera här

Ditt söta namn:
 ♡ Jag minns dej ♡

Mail: (Bara för oss)

Din blogg:

Kommentaren skall du skriva här

Trackback
RSS 2.0