hitta svarta bollyn "Tävling"

Heej!
Nu är det här en tävling!
instruktioner:
Titta på bilden noga!
det fins 4 färgade ringar
ring nr 1 är grön medgul ytter ring
ring nr 2 är blå med gul ytter ring
ring nr 3 är svart med gul yter ring
och ring nr 4 är gul med gul yter ring.
nu gäller det för dig och lista ut vilken av de här ringarna som den svarta bollyn är jag lovar dig det är svårt!
Men jag tror ändå alla kommer att ha rätt för det var nog inte så svårt :S
Och det blir priser, Men nu vill jag inte bara ha svar på uppgiften utan också varför ni vill vinna (och jag godkänner inte om man svarar "jag vill ha priserna!!!")
dem som kommenterat så är ute ur tävlingen!
Jo nu vill ni nog veta priserna!
nr 1. Interju + föreslå saker som vi kan skriva i bloggen, blogg design (om du har en blogg), ett party med party-kort som du skickar till jätte många bloggar och pandor
nr 2. Interju och en bild som du kn göra vad du vill med
nr 3. Bara en panfu träff och en interju
Hoppas det var bra priser men man vinner inte bara på att säga rätt svar utan en förklaring vf man vill vinna
man kan koma tvåa för bäst text :)
Så kom ihåg det tävlingen börjar idag 2/8 2010 Och slutar när jag har säger till ;D!!!
Jaa!
♡Nooti♡
P.s. Eppelskrutt var inte här för hon sover xD
Det är sant för klockan är kl.23:06!!!
Hehe

Alla söta kommentarer
Från söta ✿ Eppelskrutt ✿

phhht, ja sover inte! :D ja trodde du sov, haha

2010-08-02 @ 23:28:45
URL: http://panfueppel.blogg.se/
Från söta siik

det är inte tävlingen jag vill prata om det är chatt rutan det va inte jag som skrev det det va mathilda va inloggad på min och skrev jag svär snälla gör så att jag kan chatta där igen det va inte jag jag lovar ej då

2010-09-05 @ 10:06:16
URL: http://www.siikblogg.se
Från söta siik

det va mathilda som skrev i chattrutan inte jag hon va inlogad på min snälla tro mig hej då jag ljuger inte snälla gör så jag kan skriva i chatt rutan

2010-09-05 @ 10:09:31
URL: http://www.siikblogg.se

Kommentera här

Ditt söta namn:
 ♡ Jag minns dej ♡

Mail: (Bara för oss)

Din blogg:

Kommentaren skall du skriva här

Trackback
RSS 2.0