Visar att ja lever


Nooti och jag, bild ur arkivet
(ful ja va där, haha)

Hallå där :)
hur har ni det idag? själv har jag det bra, lite stressigt bara.
men nu är det lugnare, har äntligen fårtt upp tävlingen på min blogg :) vill ni vara med och delta? klicka HÄR!
aja. kom ganska nyss hem från ett stadsbesök, har fixat några prylar till skolstart ;) det är ju ganska snart, lite för snart!
ja har inte skaffa allt som jag behöver så det blir en till runda på torsdag. sen skall jag bort på fredag och så kommer jag hem på söndag. skall bli kul, kommer att träffa enmassa härliga människor från lägret jag var på förut i sommar.
japp, ville bara uppdatera och visa att jag finns.
men ha det så bra! <3

♡ Eppelskrutt ♡

Alla söta kommentarer

Kommentera här

Ditt söta namn:
 ♡ Jag minns dej ♡

Mail: (Bara för oss)

Din blogg:

Kommentaren skall du skriva här

Trackback
RSS 2.0